I min tid som træner, har jeg hjulpet over 100 kvinder på deres vej mod en sundere hverdag. Jeg tror ikke på hurtige løsninger eller restriktiv spisning. Jeg tror på, at vi skal finde netop dét der fungerer for dig. Det er vigtigt for mig, at du kan have dig selv med i alt hvad vi laver sammen, og det er vigtigt for mig, at du er indstillet på, at vores forløb bliver et “kick start” til noget du selv efterfølgende skal holde fast i.
Derfor skal du være klar til at indgå i et samarbejde med mig, hvor jeg klæder dig 100% på, til at stå på egne ben. Jeg tror på, at kost og træning ikke behøver at være en raketvidenskab, men kan holdes på et meget jordnært plan, hvor ALLE kan være med.

Om Sasha
Skal jeg hjælpe dig?
Læs mere
Stærke kvinder - Bootcamp
Sammenhold, sved, sjov og styrke
Se mere
Blog
Opskrifter og tips om din sundhed
Læs blog
0

Mad på farten

Et liv på farten, kan betyde at tiden til at forberede dagens måltider er knap – Så lad være med at gøre det mere krævende for dig selv, end det egentlig er!Read More...
By : admin | apr 18, 2016
0

Ernæringsforbedrede minipizzaer

Tid: 20-30 min. Fremgangsmåde: Som bund bruger man grov pitabrød som smøres med tomatpuré. Drys kyllingestrimler, fedtfattigt ost og basilikum over og bag i ovnen i 10-15 min.
By : admin | jan 24, 2016
0

Pasta med kylling og grøntsager

Tid: 30-40 min. Fremgangsmåde: Skær kyllingebryst i strimler og hæld i en gryde, tilsæt 2-3 fed hvidløg og evt lidt chili og paprika. Tilsæt friske eller frosne grøntsager og lad blandingen bliveRead More...
By : admin | jan 24, 2016